Sleepy

Nu har jag vänt skrivbordslådorna i stort sett upp och ner flera gånger om
i försök att hitta en borttappad skiva. Som jag förstås hittade i garderoben.
Men jag hittade den ju iaf.

För övrigt har jag varit på kalas hos farmor och farfar. Hjälpte t.o.m.
att diska, frivilligt! :O sen proppade jag i mej massa slibbiga kakor, vilket jag sen
ångrade rätt snabbt, men men. Fick träffa mitt nyaste (yngsta?) kusinbarn också :)
Hon var såklart mkt gullig :)

Men nu borde jag verkligen gå och lägga mej :O
Nationella prov imorrn på morron så ;P

Natti natti xD

------------------------------------------------------------
"Döden är inte den
största förlusten i
livet. Den största
förlusten är det
som dör inom oss
medan vi lever."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0