We started at zero...

Hej alla som är kvar i Sverige! ;P (det är förmodligen ingen som läser det här men ;P)
Idag är det mammas fördelsedag ;) det var väldigt nära att vi skaffade hund idag
men det var redan någon som hade tingat den vi skulle ha så... :/

Iaf, nu mera har jag en nyckel till instrumentförrådet :D
så nu kan jag stå och spela kontrabas när jag vill ;D

För övrigt så luktar jag fortfarande herrparfym från vårat besök på Coop -_-'
men den luktar ju gott iaf, så det kunde ha varit värre ;P

ja ja... nu ska jag gå och äta tårta ;D

thank you, good night ;D
---------------------------------------------------------------
When I hear your name, it's not the same
No matter what they say, I'm not okay

And we started at zero and went different ways
Now we're all out here wasting away

And if we started at zero
Then how did things change?
It seems like just yesterday
We were the same

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0