We all end up the remains of the day

Haha det här är nog mitt reckord på längsta tid utan uppdatering ;P
Är lite förvånad att jag kommer ihåg lösenordet ;P

Ja, om nån undrar så lever jag iaf fortfarande ;) och om ingen undrar
så lever jag ändå ;P
Imorrn blir det att åka till Umeå med Karro och Sara för att hälsa på Gabbe ;)
kul kul ^^

Vad jag har haft för mej annars...
ja.. jag har varit upp till stugan i Jäknajaur ;)
sen åkte jag, mamma, pappa och Benji till Haparanda.
Vi bodde i en stuga på en camping i Kokkolaforsen(?) nåt sånt ;)

Vad ni nu ser på denna bild är alltså Sverige och på andra sidan älven ligger Finland ;)

ciiiiao

-------------------------------------------------------------
Die, die we all pass away
But don't wear a frown 'cause it's really okay
You might try and hide
And you might try and pray
But we all end up the remains of the day

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vet inte :( men när karro har kommit tillbaka! :D vi hinner nog!!! vi SKA hinna!

2009-08-07 @ 19:25:24
URL: http://gabsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0