Hold me now, I need to feel relief

Ja, så denna dag började med att jag vaknade kring nio kanske
för att jag skulle hinna duscha och göra mej klar för att följa mamma
och pappa och handla inför helgen. Det första jag fick veta när jag stigit
upp var att vi inte hade nåt vatten och skulle inte få igen det förrän till aftonen.
*yay* Så det blev att fara till Frostkåge och låna dusch av kusinerna.
Tillslut lyckades vi iaf få oss iväg att handla.

Senare kring halv fem tiden bar det av mot staden igen för att träffa morfar, morbror,
moster och kusinerna. Vi åt sedan på Nordanågården och jag måste då säga,
så mätt har jag inte varit på länge. Sen kl 6 började teatern "Hemsöborna". Den
var rätt bra ;) men man fick dock vääldigt ont i baken efter ett tag xP

Kom iaf hem kring kl 9 och sen dess har det inte hänt mkt...


(Om ni undrar varför påsen är med på bilden så är det för att Lovisa inte ville vara med)

Elsa: Jag cyklade nästan över en igelkott en gång.
Maja: Då hade du fått punka!

-----------------------------------------------------------------------------
Hold me now I need to feel relief
Like I never wanted anything

I suppose I'll let this go and find a reason I'll hold on to
I'm so ashamed of defeat
And I'm out of reason to believe in me
I'm out of trying to get by

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack å lov att jag hade en plastpåse med mig! :D

2009-06-22 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0