I feel lost in every possible way

'ello there mateys ;P
Idag har jag hunnit göra rätt mkt (in my p.o.v.)
Började med att måla fågelbadet, ett av mina många "sommarjobb".
Det blev iaf målat vitt och sen ska jag måla något mer på... får se vad det blir sen.

Efter det duschade jag sen for jag, mamma, Denice, Britt-Marie och hundarna
Ejja och Benji ut till havet. Benji vågade inte gå speciellt långt ut i vattnet, men
han har ju korta ben så han är förlåten xD Det blev dock inte särskilt läckert
med dom blöta hundarna i sanden när vi sen skulle fika haha


Senare mot kvällen började jag och mamma skrubba upp altanräcket. Man fick
vääldigt ont i ryggen men resultatet blev bra iaf. Benji gjorde sitt bästa för att
hjälpa till också ;P gav dock inte särskilt mkt.

-----------------------------------------------------------
Never once did I seem to care
If I didn't have anybody near
But now I do and I don't know what to say
I feel lost in every possible way
Guess I'm all alone again

Kommentarer
Postat av: lollo

hehe, söt hund:)

2009-06-25 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0