Who am I?

Skönt att den här dagen snart är över...
Har kännt mig lite smått deppad hela dagen, bortsett
från några timmar efter lunchen då jag spårade totalt ;P

NK provet gick ju *en enfer*
Ingen av frågorna jag förväntade mig kom på provet så...
Och imorgon blir det matteprov, men inget kan gå så mkt
värre än NK:n så jag känner mig rätt lugn.

Ja ja, ska fortsätta med mitt deppande...
Hoj!

-------------------------------------------------------------
No one ever lied straight to your face
No one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy but I'm not gonna be okay
Everybody always gave you what you wanted
You never had to work it was always there
You don't know what it's like, what it's like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0