Yaay

Så var man 17 år.
Har inte hänt så mkt än så länge...
Har fått massa pengar så nu är en ny mobil på väg ;D
Åsså fick jag Twilight filmen av Tommy och Denice :D
Och en ny rakhyvel av mamma och pappa, vet inte riktigt hur man ska tolka de xD

Har försökt lära mej "This is halloween" på basen också ;P
Blir dock förvirrad av mina egna anteckningar så det känns som det lär ta ett tag
innan jag kan den xD

Ikväll kommer kusinerna också ;) eller iaf fastrarna ;P
Då blir det tårta ;P

Slutligen måste jag ju tacka Amanda och Lovisa för den fina sången igår ;D
Dom ringde från Venedig, tror jag iaf, hörde knappt vad dom sa xD
Men tack iaf, och tack till alla andra ;P

Baai!

----------------------------------------------------------------------
Girls and boys of every age
Wouldn't you like to see something strange?
Come with us and you will see
This, our town of Halloween

This is Halloween, This is Halloween
Pumpkins scream in the dead of night
This is Halloween, everybody make a scene
Trick or treat till the neighbours gonna die of fright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0