The Name In Laughter From The Hereafter

Blää..
Sitter och försöker plugga inför gemu-provet imorrn... vet inte riktigt vars jag ska börja
eller vad jag ska öva på... men det blir väl som det blir.

Har äntligen fått boken jag ska läsa på engelskan också. Den heter "Burton on Burton"
för er som inte visste det. Det är nån typ av självbiografi av Tim Burton. Tror jag iaf (A)
Den handlar iaf om Tim Burtons uppväxt m.m. Låter mkt intressant ;)
Jag har också köpt min sjätte Tim Burton film idag. Så nu kan jag pricka av "Beetlejuice"
från listan. ^^



Ja ja... nu borde jag fortsätta med pluggandet.

Hoj!

-----------------------------------------------------------------------------------------------
"Hey, these aren't my rules! Come to think of it, I don't have any rules!"

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Filmen ser...spännande ut? ;)

2009-09-22 @ 08:15:57
Postat av: hannaroo

sv. OJA! =D Det gör det verkligen :)

2009-10-01 @ 22:14:47
URL: http://hannaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0