If you have to kill me use a tommy-gun baby

Nu fick du väl allt en chock Lovisa! xD

Efter flera veckor av uppehåll ska jag väl skriva ett inlägg...

Just nu sitter jag på skolan och väntar på att Arbetsmiljö och säkerhets lektionen ska börja...
Bredvid mig sitter Danni och skriver filosofi... Så spännande är det att vara på skolan ;P

Det har snart gått tre dagar av skolan och det känns redan som att vi aldrig hade sommarlov.
Men snart är det helg iaf! :D

Har pratat med Lorenz idag också så förhoppningsvis får jag byta ut skapande verksamhet
mot digitalt skapande. Yaaay! Okej, jag inser hur ovärt det var att jag skrev det där eftersom
Lovisa förmodligen är den enda som läser min blogg, och du var ju med hos Lorenz ;P

Men men... nu ger jag upp.. jag har inget mer att skriva

-----------------------------
You could be a hero
Heroes do what's right
You could be a hero
You might save a life
You could be a hero
You could join the fight

Kommentarer
Postat av: Lovisa

OJ!! :O

En chock var nästan en underdrift!

Jag är stum av förvånad! Mycket imponerande Maja! ;D

2010-08-26 @ 17:51:50
Postat av: Lovisa

Haha! Jag är nog inte den enda som läser din blogg ska du se.. ;)

2010-08-26 @ 17:53:30
Postat av: hannaroo

Jag läser ;) ;) ;)

2010-08-26 @ 18:28:08
URL: http://hannaroo.blogg.se/
Postat av: lina

jag med ;O

2010-08-26 @ 19:55:49
URL: http://linaastrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sa jag inte det kanske? ;)

2010-08-26 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0