Another year over, and a new one just begun

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Spelat kontrabas... ehm jobbat på ett lov
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har hållt mitt nyårslöfte sen 2-3 år tillbaka ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon som stod dig nära? Nope
5. Vilka länder besökte du? Har inte varit utanför Sverige sen jag var fyra
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Lite småsaker som jag inte kommer på just nu
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? eeh...
8. Vad var din största framgång 2009? kommer inte på nåt spec...
9. Största misstaget? Har gjort så många ;P
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än vanligt
11. Bästa köpet? Mobilen kanske
12. Vad spenderade du mest pengar på? Filmer? Kläder?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Hände väl ibland ;)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Danny Elfman låtar ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? När jag har varit glad har jag varit mycket gladare än förr, när jag har varit ledsen har jag varit mycket ledsnare än förr.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, pluggat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datorn skulle jag tro
18. Hur tillbringar du julen? I Umeå med kusinerna
19. Blev du kär i år? ...tror inte det
20. Favoritprogram på TV? Gilmore girls, 8 simple rules, Big bang theory, Glee osv.
21. Bästa boken du läste i år? eh... har knappt läst nåt i år
22. Största musikaliska upptäckten? Danny Elfman ;D fast det kanske inte var en upptäckt men
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar till en mobil
25. Något du önskade dig men inte fick? Nån film kanske
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt tårta
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite skum... vet inte riktigt vad
29. Vad fick dig att må bra? kompisar...
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Oliver Phelps ;D (A.K.A. George Weasley för er som inte vet ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0