Tell me how I'm gonna get it right

Jag är väääldigt uttråkad just nu. Men jag orkar inte gå och lägga mej än heller...
Jag har inte varit utanför dörren sen i fredags.. Borde gå ut imorgon alltså.
Det enda jag har gjort idag var att hjälpa mamma att rensa spelskåpet och jag lyckades
äntligen göra klart en video. Det är nog inte direkt en av mina bästa, men jag är glad
att den blev klar iaf ^^



Jag kan ju passa på att skriva om nyårs nu också ;) Den spenderade jag alltså med
Karro, Gabbe och Sara ;) Vi lagade mat (potatisgratäng och nåt kött) Öppnade julklappar ;P
och såg film (Definately maybe och Ghost ship) Och där kring tolvslaget hade vi rätt kul
när vi försökte tända tomtebloss i blåsten ;D Vi somnade i alla fall kring fyra tror jag ^^
Jag får lägga in bilder senare för just nu är jag för lat.

Den här veckans Tim Burton karaktär får bli...

Mrs Lovett!

(Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street)

----------------------------------------------

Young teacher, the subject

Of schoolgirl fantasy

She wants him so badly

Knows what she wants to be

Inside her there's longing

This girl's an open page

Book marking - She's so close now

This girl is half his age


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad duktig du är Maja! Videon är jättefin! :D

2010-01-11 @ 18:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0