If he wanna rock, he rocks

Har skaffat ny design ;D fast det kanske ni ser själva...
Det var ju spännande..

Iaf, dom senaste tre dagarna har jag varit ute och målat och oljat möbler bland annat. Det är faktiskt härligt att vara ute när man slipper gå en promenad ;P

Sen har jag väl mest suttit inne och gjort videos ;P Jag är nu mera med i tre grupper på youtube (Scandic Wonder Studios, Disney Heroes Studios och Ask Alice Studios) så jag har många videos som ska göras :P

Snart bär det av mot Oslo också. Blir en väldigt lång bilresa med mamma och pappa. Jag kan bara tänka mig hur kul det kommer att bli att åka bil med pappa och hans nya GPS som han inte riktigt förstår sig på än -.-' På lördagmorgon åker vi iaf.

Just ja, imorgon är det ju midsommarafton... Det blir att spendera kvällen hos några släktingar... woho

Ja ja... nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

-------------------------------------------------------------------------
Alice: I was just wondering if you could help me find my way.
Cheshire Cat: Well that depends on where you want to get to.
Alice: Oh, it really doesn't matter, as long as...
Cheshire Cat: Then it doesn't really matter which way you go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0