Forever is over

Kom att tänka på en sak... Jag uppdaterar i stort sätt aldrig bloggen, men varje gång jag sitter och pluggar
eller skriver skolarbeten kommer jag helt plötsligt på att jag måste uppdatera...
...mystiskt ;P

Ja... som ni nu kanske kan gissa sitter jag och skriver på ergonomi uppgiften som skulle ha varit inlämnad
före lovet (A) Men orkar man inte så orkar man inte ;P
Ska iaf få den bortgjord nu så jag slipper gå och tänka på det hela tiden

Som sagt är det ju sportlov nu ^^ Har dock inte så mkt planerat...
Ska spendera lördagen och söndagen med Karro, Gabbe och Sara ;) Blir nog bara att slappa här
i Ostvik.

Har förresten lyckats göra en till video! ;D
Mitt första försök till en Disney crossover ;P

Inte världsbäst direkt men man måste ju börja nånstans ;)

Ja ja... ska väl fortsätta på ergonomiuppgiften

----------------------------------------------------
I used to be love drunk
But now I'm hungover
I love you forever
Forever is over
We used to kiss all night
Now it's just a bar fight
So don't call me crying
Say hello then goodbye
'Cause just one sip
Would make me sick

Kommentarer
Postat av: lina

aw, boys like girls (L)

2010-03-10 @ 17:00:19
URL: http://linaastrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför läste jag din blogg för!? Jag hade helt glömt bort ergomomiuppgiften... tills jag läste det där... :( Synd.

Men kul att du uppdaterar lite oftare! :) Får se hur länge det håller i sig.. ;)

2010-03-12 @ 20:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0