Jealousy, turning saints into the sea

SURPRISE!

Tänkte uppdatera bloggen för en gångs skull ;P

Så, imorrn är det dags för den omtalade Michael Jackson konserten. Har fixat scenkläderna och målat naglarna
så det mesta är fixat. Har inte hunnit bli nervös än, men det lär jag nog hinna bli.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... det har hänt så mkt sen jag uppdaterade sist och jag orkar inte skriva allt...

Lina och Lovisa sovde iaf här lördag till söndag. Det blev att vi spelade Rock band, sjöng Singstar, såg Melodifestivalen, såg film ("Stick it"). Sen på morgonen såg vi Herkules också ;) Nice nice

På Onsdag, som alla kanske vet, så har Alice i Underlandet premiär! Och gissa vem som ska dit ;D
Det kommer att bli väldigt kul ^^

oooch nu, orkar jag inte skriva mer.

-------------------------------
It's just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyes
'Cause I'm Mr. Brightside

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ojojoj, jag trodde jag såg fel... Är det sant?! Har du uppdaterat?! :O

:P

2010-03-01 @ 21:26:06
Postat av: Anonym

OMG MAJA

2010-03-03 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0