When a heart breaks...

Lyckades äntligen fixa en ny header! ;D
Jag trodde det skulle vara mycket svårare än det var så jag tänkte för mycket och såg inte
hur enkelt det faktiskt var ;P

Nu när jag har fått det ur vägen borde jag kanske gå ut... eller bara göra nånting...
får se om det blir nåt..

Igår beställde jag en bok som jag velat ha väldigt länge ("The melancholy death of Oyster Boy and other stories" skriven av Tim Burton) ;D Jag beställde också ett Buzz spel till playstationet ^^ "Disney think fast" haha det är ju såklart ett barnspel men det kan ju vara kul ändå ;P

-------------------------------------------------------
What am I supposed to do
when the best part of me was always you
And what am I supposed to say
When I'm all choked up and you're OK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0