We all need somebody to lean on

Denna helg har jag mest bara suttit vid datorn. *OMG* :O:O

Har jobbat på en video alldeles strax är klar :)

Idag är det farsdag, och jag har bakat en tårta, med lite svårigheter ;P
Eftersom mamma och pappa håller på att göra om i köket är det lite stökigt
och alla skåp och lådor saknar handtag så det är en liten utmaning att få fram
sakerna man behöver för att baka. Men jag lyckades iaf göra en sockerkakssmet.
Men när kakan kom ut ur ugnen var det inte precis en sockerkaka... det var mer som
en skorpa. Så det vara bara att börja om från början. I slutändan blev det iaf en tårta *yaay*

Det var min spännande dag ;P Fast jag har ju kvar att göra bl.a. basläxa så nåt mer kan ju alltid hända -.-

Här är iaf den nya videon

*Tadaa*


-----------------------------------------------
Don't tell my if I'm dying
'cause I don't wanna know
If I can't see the sun
Maybe I should go
Don't wake me 'cause I'm dreaming
Of angels on the moon

Where everyone you know
Never leaves too soon

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nu blev jag glad igen!

Tack Maja! :D

2010-11-14 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0