What can you do when your good isn't good enough?

Sitter just nu i en datasal på skolan och har webbdesign lektion. Ja, jag borde egentligen jobba
men jag måste vila hjärnan ett tag. Jag håller nämligen på att skriva fakta om massa karaktärer
från alla Disney klassiker till att börja med i alla fall. Än så länge har jag bara skrivit klart typ 3-4 st
så jag har några kvar -.-'

I helgen gjorde jag inte så mycket... jag håller fortfarande på att se Navy cis så det blev att se mycket av det
sen fick vi besök av Tommy, Jonathan och Denice i lördags så då fick man umgås lite med dom ;) Vi spelade spel
som vanligt, fast inte på det vanliga sättet. Nej, Jonathan kom på den brillianta idén att blanda ihop alla Master of... spel så man fick några frågor ur alla så det var ju lite speciellt ;P

Ja ja, nu ska jag fortsätta skriva. Men inte utan att lägga in min nya video ;D



----------------------------------------------------------
If you always do what you've always done
You'll always get what you've always got

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0