Don't come back for me, don't come back at all

Så... nu har jag ju inte skrivit på ett bra tag så det har hunnit hända väldigt mycket...
Jag orkar dock inte skriva allt så jag tänkte bara skriva om min födelsedag och vad jag har fått ;D

I år råkade det ju vara så att min födelsedag var på samma dag som musikarnas vårkonsert. Så det blev genrep
hela dagen och konsert på kvällen. Men jag hade ju tur nog att få en väldigt fin sång av alla musik 2:or och 3:or ;D
Mycket vackert!

Sen på kvällen var det ju som sagt konsert, och så snäll lärare som jag har >.> så fick jag spela kontrabas med endast sång till. Men jag kan ju åtminstone säga att det gick bra när det verkligen gällde ;) inga fel från mitt håll iaf ;D

Nu... över till vad jag har fått :D
Eftersom jag fyllde nitton så har det börjat komma lite mer flytta-hemifrån-saker. Jag fick två skålar av mamma och pappa och tre olika ugnsformar av Tommy och Denice. Sen fick jag pengar av mormor och morfar och farmor och farfar ;) Av Jonathan fick jag en HDMI-kabel och dessa fem filmer:

(Nr 13: Alice i Underlandet)


(Nr 48: Bolt)


(Sex and the City 2)


(Grown Ups)


(Harry Potter och Dödsrelikerna del 1)
Hade dock redan den så jag bytte den mot den här:


(James och jättepersikan)

Kul med filmer ;DD

Och idag, nästan en vecka efter min födelsedag, kom min andra present från mamma och pappa. En kigurumi som är beställd från Japan och ser ut så här:

Ja, jag har fixat lite med bilden och ja, jag vet att det är en fjortisbild x)

Ja ja... det får duga för den här gången ;)

------------------------------------
Who do you think you are?
Running 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Don't come back at all

Kommentarer
Postat av: linq

HAHHAHAHAHAHHAA SÅÅÅÅ HIMLA SÖT!! HAHAHAHAHAHHA <3

2011-05-10 @ 20:39:41
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0