Nevermind I'll find someone like you

Jag har funderat ganska länge nu men nu har jag bestämt mig...
...för att uppdatera bloggen ;P

Det har såklart hänt mycket sen jag skrev sist, men jag kommer inte ihåg allt och jag orkar verkligen inte skriva om allt. Så det får bli om dom senaste dagarna bara.

Let's see...
Mitt liv är väl inte så super spännande för tillfället. Det blir väl lite övningskörning då och då, men jag jobbar inte nu.
Det känns som det är så mycket som ska fixas med körkortet och med jobb och med utbildning så jag vet inte vart jag ska börja. Men men...

Som sagt så har jag inte så mycket för mig på dagarna... det blir att se mycket tv-serier. Bl.a. South Park, Friday Night Lights och Hart of Dixie. Sen har jag ju fått låna hem 8-bitars Nintendot så det händer väl att jag nöter lite Mega Man ;P

Julen börjar ju närma sig lite smått också, och jag kan stolt säga att jag har köpt julklappar åt hela familjen redan ;D
Vet inte riktigt om det är tänkt att jag ska köpa till någon mer...


Ja ja... för att avsluta det här korta inlägget tänkte jag dela med mig av en video som jag gjorde för några veckor sen ;)




-------------------------------------------
I heard that you're settled down
That you found a girl
and you're married now
I heard that your dreams came true
Guess she gave you things
I didn't give to you

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fantastiskt Maja! Alltid roligt med lite överraskningar! ;D

2011-11-24 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0