I'm a goddamn fool, but then again so are you

Så... första april började med att jag steg upp kring halv åtta för att göra mig klar för att fara
till Umeå. Kommer ner i köket, då säger pappa att det kommer och går en älg på gården. Jag blir
jättepeppad för man ser inte älgar så ofta, blir sen jättebesviken då pappa säger "april april" >_>

Fick sen skjuts av mamma till bussen som skulle gå 9:30. Jag kommer fram i Umeå ca 40 minuter för tidigt
och fattar inte riktigt hur det gick till, men det visade sig att det gick en tidigare buss från Ske-å och jag
lyckades ta den ;P

I Umeå var det då snöstorm, vilket inte var så kul eftersom jag hade bestämt mig för att lämna jackan
för jag var säker på att det skulle vara varmare i Umeå än i Ske-å... där hade jag fel...

Träffade Ylva och vi gick och satt oss på Wayne's eftersom affärerna inte hade öppnat än. Vi satt där i
ungefär en timme och roade oss med att skicka april-skämt till nära och kära. Jag lyckades dock
bara lura fyra av sju personer... ni vet vilka ni är :P

Sen blev det att gå på stan ett tag innan vi gick till bion för att se The Hunger Games ;D


Hade nog lite för höga förhoppningar på filmen, men den var ändå väldigt bra ^_^

Efter filmen gick vi till Frasses och åt middag medans jag berättade vad som händer i Catching Fire
och Mockingjay xD Sen var det bara att ta bussen hem igen.


Det var alltså min söndag ^_^


Har inte så mycket mer att säga för tillfället, så det här får duga

-------------------------------------------------
Listen, you almost hear my laughing
Watching as the world ends
Never thought it'd end this way
Lightening, graveyard burning bright now
Watching as the world ends
Lying in this six foot grave
There's vacant space

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0