I write the song in my head they're gonna play when I'm dead

Nuuu är dom äntligen klara!
Några dagar före julafton bestämde jag mig för att göra videos till mina vänner.
Och nu, mer än två månader senare är dom klara xD

Jag har ju gjort "dedication" videos förr, men den här gången är dom mycket längre men dock inte så väl genomtänkta :P Men jag hoppas att det blev bra ändå ^_^

Här är alla dessa videos!

Karro:


------------

Sara:


--------------

Gabbe:


---------------

Lovisa:


----------------------

Lina:


-----------------------

Danni:





Yaay nu blev ju inlägget jättelångt! *win* xD

------------------------------------------------
What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter
Doesn't mean I'm over 'cause you're gone

Kommentarer
Postat av: lina

du valde helt rätt låt!!! uh tack igen, jag älskar den!

2012-02-25 @ 00:23:21
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0