Everything will break

Sitter för tillfället och jobbar på en ny video... ännu en ny video. Jag hade jobbat på
en annan i typ två dagar när jag bestämde att den inte blev nå bra så nu har jag börjat på en ny ;P

Ikväll kommer Solvig och Kjell hit och ska äta surströmming och förhoppningsvis blir det att spela spel
också ;D Sen får man ju inte glömma Earth Hour kl 20:30 heller...

Imorrn bär det av till umeå för att umgås med kusin Ylva över dagen :) Det blir även
att se The Hunger Games *det finns inga ord för hur peppad jag är* :D

Kul... den gången jag faktiskt har nåt att skriva blir inlägget ett av dom kortaste jag har skrivit... -_-'

Men det får duga ändå ;P

-----------------------------
Nothing goes as planned
Everything will break
People say goodbye
In their own special way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0