I will brush of all the dirt, and I will pretend it didn't hurt

Jahapp... då skulle man vara duktig och stiga upp någorlunda tidigt imorse, men såklart hade jag glömt att
man ska ställa fram klockan en timme så det blev inte så tidigt ändå... eller ja, tekniskt sett steg jag upp tidigare
än jag hade tänkt men ja...

Snart ska familjen fara till Jonathan och äta våfflor för att han fyller år på tisdag :)
Borde kanske göra mig klar... hade inte tänkt fara i pyjamas ;P


---------------------------------------------------------------------
There's a light at each end of this tunnel you shout
'Cause you're just as far in as you'll ever be out
And these mistakes you made, you'll just make them again
If you only tried turning around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0