It's the end of all time

Kände för att göra ett inlägg... även fast jag inte har nåt att skriva...

Nu har jag i alla fall sett förlängda versionerna av alla sagan om ringen filmerna ;D
Sammanlagt är dom väl kring 11-12 timmar... Jag insåg även att det var grymt mycket folk
som jobbade på dessa filmer, när det behövs en halvtimme för att få med all eftertext så x)

Nu tycker man ju att jag borde vara väldigt less på Sagan om ringen, men konstigt nog vill
jag nästan se filmerna igen... fast jag tror inte jag kommer göra det ;P Men maraton nån gång kanske? ...nån?

Ikväll blir det i alla fall att fara på bio och se John Carter :D


Så då kan jag kryssa av en film från min bio-lista :)

-----------------------------------------------------------------
If I could find a way to see this straight
I'd run away
To some fortune that I, I should have found by now
And so I run out to the things they say could restore me
Restore life the way it should be
I'm waiting for this cough syrup to come down

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du inte kan få nog av gandalf....

2012-03-21 @ 17:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0