Every rose has its thorn

Salve!
Jag känner att jag borde uppdatera bloggen lite nu ;P

Baslektionen idag är nog den bästa jag haft på väldigt länge ;P
Fick spela igenom "Under the sea" sen istället för att gå igenom basläxan
fick jag prova spela kontrabas :D
Eller ja, fick mest lära mej hur man ska stå och hålla fingrarna osv.
Vääääldigt mkt att tänka på ;P man ska ha ett visst avstånd mellan fingrarna,
tummen och långfingret ska vara mitt emot varann, man ska stå så att fötterna
bildar en liksidig triangel med basen, man slappna av i axlarna men ändå
lyckas hålla upp armbågen i rätt vinkel osv. xD Fast kul var det ;D

På onsdag fyller mamma år ;) jag trooor hon blir 44 ;D
och på samma dag sticker Epsri till Venedig :O
lite avundsjuk är man ju (A) Men man överlever nog hemma också ;)

------------------------------------
'Cause I lost today
I'm not okay
Heartbreak, a fake smile
and 2000 miles

Kommentarer
Postat av: Lovisa

alla kan ju inte fara till venedig samtidigt..;) Du får ju iallafall lära dej spela kontrabas, det får inte jag...

2009-04-27 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0