Grattis farfar :)

Nu har jag äntligen bakat klart!
Farfar fyller nämligen 80 år imorgon och vad är en födelsedag utan slibbiga kakor? ;P
Det blev en kladdkaka med after eight på och en pollykaka.
Pollykakan är dock en försenad födelsedagspresent till farmor som fyllde år på juldagen (A)
Men men, hon blir nog glad iaf :)

Nu måste jag göra gemuläxa också T_T
Men förhoppningsvis tar det inte så lång tid.
Sen kan jag se House ;D eller kanske t.o.m. läsa boken jag lånade idag;
"Hanteringen av odöda" verkar mkt nice. Fast nu är det ju inte säkert att
jag lyckas somna om jag börjar läsa den :P haha
Men men, nu ska jag sluta skriva.

See ya' mateys xD

---------------------------------------
"Det finns inga fula bilder,
bara fula personer."

- Lovisa Wangby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0