Sunny Sunday

Halloo!
Vet egentligen inte varför jag skriver... har typ inget att skriva ändå :P

Jo, jag var ju hos Lina igår :) Vad som skulle bli en övernattning med  typ 6 pers
slutade med en filmkväll med bara jag och Lina :P men det var kul det också :)
Vi såg tre filmer, alltså: How high, Road trip och Juno
     

Riktigt nice ;) Var dock liiite trött där mot slutet :P

Ja ja... Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva.
Au Revoir!
-------------------------------------------------------------
Lying in my bed
I hear the clock tick and think of you
Caught up in circles
Confusion is nothing new

Kommentarer
Postat av: lina

det var riktigt najs ;D

2009-04-05 @ 16:08:18
URL: http://linaastrom.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad hände med spaceship? :O

2009-04-06 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0