C'est l'histoire de la vie

Den här dagen började så tidigt som kl 7 ;) duschade och gjorde mig färdig för att följa mamma till stan. Anledningen varför det blev så tidigt var för att hon skulle klippa sig kl 9. Så det blev att jag fick sitta inne på Torsten och vänta i ca en timme. Sen blev det att vi gick på stan så nu är iaf alla julklappar klara (Y)

När vi kom hem slog jag in julklapparna klart, spelat lite gitarr och orgel, och skottat uppfarten tillsammans med mamma, pappa och en väldigt överpeppad Benji.

Snart måste jag städa lite på övervåningen också för att vi får besök av kusinerna imorrn ;) Tror dock jag ska göra det efter middagen.

Sen kring kl 7 ikväll bär det av mot Kusmarks kyrka för att se min tremenings (David Lindgren *stolt*) julkonsert. Vet inte riktigt vad det kommer att bli men förhoppningsvis är den bra ^^


Årets julgran ;D
Inte helt perfekt men det är ju det som är meningen när man har en riktig gran ^^

Och nu, även om ingen bryr sig, kommer veckans Tim Burton karaktär:

Sandy Claws! (A.K.A. Santa Claus)

(Tim Burton's The Nightmare Before Christmas)

--------------------------------------------------

C'est l'histoire de la vie

Le cycle éternel

Qu'un enfant béni

Rend immortel

La ronde infinie

De ce cycle éternel

C'est l'histoire,

L'histoire de la vie



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är det här ANDRA inlägget på samma vecka?! :O

Nä nu...

2009-12-22 @ 22:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0