Perhaps it's the head that I found in the lake

Heeeej!
Nu har jag inte uppdaterat på ett bra tag igen.
Får väl börja från början då.

I måndags hade vi konditionstest och eftersom jag glömde
gympaskorna (ja, jag glömde dom faktiskt!) fick jag gå istället.
Det gick väl bra xD

I tisdags hade vi först nationella matte del 2. Det känns som det gick bra
men man vet ju aldrig. Sen efter lunch hade vi dataprov i excel. Det gick riktigt
bra :) råkade dock skriva ut mitt så klasskompisarna fick sig ett gott skratt ;P
Efter dataprovet var det dags för termins. Det gick också riktigt bra, men nervös
var man då. Jag fattar knappt att jag lyckades spela rätt trots att jag darrade så mkt ;P

I onsdags hände nästan ingenting. Riktigt skönt att ta igen sig efter tisdagen.

Torsdag och Fredag var man ledig också ;) Så på torsdagen kom Gabbe från Umeå
och hälsade på. Jag spenderade alltså dessa två lediga dagar med Karro, Gabbe och Sara.
Riktigt kul :) För en gångs skull gick vi inte på stan ;P Det blev bara att vi gick omkring i
Ostvik och spelade brännboll m.m. Som dom gamla goda tiderna xD

                     
Karro goes *mobbad*           Sara goes *swoosh*       Gabbe goes *hiya!*

Sen blev det Ost och skinkpajtill middag, eller ska man kanske säga "Ost och gurkpaj" för min del ;P
Sen firade vi mej lite i efterskott.Tack igen för presenterna! ;D

Senare mot kvällen/natten, efter vi hade sett lite film och så, började vårat
försök att hålla Karro vaken så länge som möjligt. VI lyckades nog ganska bra även fast hon somnade
lite då och då ;D

Fredagkvällen satt jag själv och såg Pretty Woman och åt överbliven paj. Jag inser nu att det
låter lite... patetiskt kanske, men jag bryr mej inte ;P

Haha lördagkvällen satt jag själv och såg What Women Want och åt pizza ;D Det började dock
åska mitt i filmen så jag tog ett avbrott och satt och läste ett tag. Sen när jag hade lyckats se filmen
klart satt jag vid datorn i några timmar och tråkade. Sen blev det att jag såg Nightmare Before Christmas.
Den är faktiskt riktigt nice. Musiken är iaf grym.

Och nu då, söndag. Jag har nu diskat och om ca en timme kommer mamma, pappa och Benji hem från stugan.
Haha ja, det var min vecka. Får väl se hur lång tid det tar innan jag orkar uppdatera igen ;P

ciao!

------------------------------------------------------------------
If you please
Just a box with bright-colored paper
And the whole thing's topped with a bow

A bow?
But why?
How ugly
What's in it?
What's in it?

That's the point of the thing, not to know

It's a bat
Will it bend?
It's a rat
Will it break?
Perhaps it's the head that I found in the lake

Listen now, you don't understand
That's not the point of Christmas land

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0