Seize the day

Hellooo!
Har inte uppdaterat på ett tag nu. Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva...

Brorsan har flyttat nu iaf ;) Så han är a-torpare nu.
Hjälpte honom att flytta hela dagen igår. Vart inte så glad när jag var tvungen
att stiga upp kring typ 8-9 på en lördag men ;P
 Annars har det inte hänt så mkt i helgen...

Jo, jag var ju med Karro och Sara i fredags ;)
Det var rätt längesen vi gjorde nåt, så det var trevligt.
Vi gick först en promenad, sen gick vi till Sara och poppade popcorn i
hennes Big Popper ;D åsså såg vi Djävulen bär Prada. Eller ja, Karro och Sara
såg den. Jag somnade i soffan xD

ja ja... konditionstest imorrn :S Det är inte så kul att få bekräftat att man har
usel kondition ;P Men det är smällar man får ta.

Baibai
-----------------------------------------------------------
Take a chance
Because you never know how
absolutely perfect something
could turn out to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0