Smile, it's the end of the world

Mosh mosh!
Nu sitter jag här i musikdatasalen med Danni och Lovisa och tråkar.
Kunde egentligen ha stuckit med trebussen men nu stannade jag ändå.

Ja ja... vi har skaffat hund nu också ;) ska ladda upp en bild senare ;P
Efter mkt bråk och många namnförslag kom vi fram till att han skulle heta
Benji. Mohaha iiinte mitt förslag (A)

Var på Boda borg med Amanda, Lovisa, Danni och Lina i lördags ;)
Riktigt kul, fast jag kanske verkade lite negg ibland (A) men när man
måste klättra blir det bara så xD Vi fick iaf tre stämplar, woohoo!
Sen fick ju jag och Lina varsin Kazoo ;D väldigt kul :) tack tjejor ;P

Slutligen vill jag skriva Grattis i efterskott till Lina.
Hade egentligen tänkt skriva det på hennes födelsedag, men det blev aldrig.

Hoj hoj!
-------------------------------
Never give up on
someone you can't
go a day without
thinking about


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tre stämplar är inte dåligt, bättre än noll;D

Men vi hade fått fler om inte du hade varit där...

Men för att citera dig: Man kan ju inte äga på allt.

Grattis än en gång!

2009-05-11 @ 15:32:51
Postat av: lina

tack :D och grattis på dig med , i efterskott ;)

2009-05-11 @ 18:29:56
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0