Cover up the scars, put on your gameface

Nu sitter jag här i C39 igen och väntar på att ensemble b lektionen ska börja...
Har dock inte så mkt att göra... Jag orkar inte se mer Greveholm och jag har
skött om mina akvarier i Fish World ;D
Men det är ju "bara" 40 minuter kvar så jag överlever väl...

Jag kan ju säga nu också att mitt öga har återhämtat sig från onsdagens
incident ;P

Ja ja... uppdaterar sen igen nån gång

-------------------------------------------------
Qu'est ce que la vie sans amour
Qu'est ce que l'amour sans pleurs
Qu'est ce que les pleurs sans désespoir
Qu'est ce que le désespoir sans mort
Qu'est ce que la mort ?


Kommentarer
Postat av: lina

vad fint maja :]

2009-11-19 @ 17:14:10
URL: http://linaastrom.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv: haha jaa det minns jag xD

2009-11-19 @ 19:28:05
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du gjort med ögat?

2009-11-29 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0