Damn, this guy can make me cry

Hellooo alla läsare
eller ja, "alla" kanske är fel ord ;P men iaf...

Nu sitter jag här i C39 och försöker fördriva lite tid. Det är ca 40
minuter kvar till ensemble b lektionen börjar och jag är vääldigt taggad ;P
~Don't stop believin'~ ;D

Jag borde egentligen göra franskaläxan nu när jag ändå har tid över, men
det känns som att skåpet är alldeles för långt bort för att jag ska orka hämta den.
Får göra den ikväll istället...

Måste fixa en ny header till bloggen också... för ni som brukar läsa min blogg, dom få gånger
jag har uppdaterat, har förmodligen märkt att headern inte har funkat. Jag kan också
säga att den inte gör det för att bilden inte finns kvar, varför vet jag inte ;P

wohoo nu har jag fördrivit hela 6 minuter ;P
ja ja... jag kommer väl skriva snart nån gång...
jag kommer iaf sätta in en bild på veckans Burton karaktär ;)

Hoj!

--------------------------------------------------------------
When you're around I don't know what to do
I do not think that I can wait
To go over and to talk to you
I do not know what I should say

And I walk out in silence
That's when I start to realize
What you bring to my life
Damn, this guy can make me cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0