Why can't I forget you and everything you do?

Engelska redovisningen är äntligen avklarad *dansar*
Den gick väl rätt bra också tycker jag, väldigt bra för att vara improviserad ;P

Nu har jag börjat göra chokladtryfflar igen också ;D gott gott ^^

Annars så kan jag ju säga att jag inte har haft särskilt tur med bussar idag...
Imorse kom bussen sent så jag missade bussen till A-torp, så det blev lite omständigt.
Sen påväg hem gick bussen sönder så vi fick sitta och vänta på en ny buss -.-'
Men nu är jag hemma iaf ;D

Så till veckans Burton figur, som denna vecka är...

Stainboy!

(The World of Stainboy)

-----------------------------------------------

Sometimes I know it bothers him

That he can't run or swim or fly

And because of his only power

His dry cleaning bills' too high

 

For christmas Stainboy got a new uniform

It was clean and well pressed, comfy and warm

But in a few short minutes,

No longer than ten

Those wet, greasy stains

Started forming again

 

 


Kommentarer
Postat av: lina

du är såp duktig maja :D

2009-11-16 @ 21:39:11
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0