The sound of rollin' dice, to me is music in the air

Ja jag borde väl skriva lite mer den här gången...
Har dock inte så mkt att berätta.

Fick iaf sluta tidigt idag vilket var riktigt skönt ;)
Ikväll blir det att öva ensemble B... har typ ingen aning hur jag ska spela men :S
Borde nog öva basläxan också.. innan jag glömmer den.
Sen om jag orkar blir det kanske att göra lite matte, fast jag lär nog se IDOL istället ;)
Nä nu ska jag försöka göra lite mat...

sayoonara!


Har "Oogie Boogie's song" i basläxa för er som bryr er ;P

---------------------------------------------------------------
The sound of rollin' dice
To me is music in the air
'Cause I'm a gambling Boogie man
Altough I don't play fair

It's much more fun, I must confess
When lives are on the line

Not mine, of course, but yours, old boy
Now that'd be just fine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0