I'm only human

Äntligen påsklov ;D
Har ingen aning om vad jag ska göra på lovet men ;P

Hehe kände bara för att göra en sån här:

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
"The Best Damn Thing"

2. Kommer du komma långt i livet?
"Thank You"

3. Hur ser dina vänner dig?
"California"

4. Kommer du gifta dig?
"Town Meeting Song"

5. Vad är ditt livs themesong?
"Crazy Maze"

6. Vad e ditt livshistoria?
"Trashin' The Camp"

7. Hur är skolan för dig?
"On The Brightside"

8. Hur kan du komma framåt i livet?
"Kiss The Girl"

9. Hur kommer imorgon vara?
"Scars"

10. Vad är det bästa med dina vänner?
"The Court Of Miracles"

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
"Vindicated"

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
"Romeo"

13. Hur är det med ditt liv?
"Oogie Boogie's Song"

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
"With Me"

15. Hur ser världen på dig?
"She Hates Me"

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
"Everybody's Fool"

17. Vad tycker dina vänner om dig?
"This Is The New Shit"

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
"Hurtful"

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
"Don't Forget"

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
"Don't Stand So Close To Me"

21. Kommer jag nånsin ha barn?
"Thinking Of You"

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
"Fascination"

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
"Love Drunk"

24. Vad är några tips till mig?
"No Reason"

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
"Pieces"

26. Vad är min danssång?
"I Miss You
"

----------------------------------------------------
I am a question to the world
Not an answer to be heard
Or a moment that's held in your arms
And what do you think you'd ever say?
I won't listen anyway
You don't know me
And I'll never be what you want me to be

Kommentarer
Postat av: lina

om on the brightside är med nevershoutnever så MÅSTE du skicka! :O

2010-04-02 @ 01:47:01
URL: http://linaastrom.blogg.se/
Postat av: Simon

Hahah, 5, 6 och 8! xD

2010-04-03 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0