I'm still here

Tänkte att jag kan skriva lite om helgen, nu när jag faktiskt har gjort nånting som är värt att nämna ;P

Så... Lördagen började med att jag vaknade kring 9 - 10 nån gång. Åt frukost sen började jag städa mitt
rum. Jag blev klar med städningen kring 4 - 5 nån gång (nej, jag hade inte jättestökigt, jag är bara allmänt seg)
Efter det blev det att äta middag, duscha och baka en kladdkaka. Kring halv 7 kom Lina hit. (Den enda som faktiskt kom i tid ;P) sen kring halv 8 kom Simon, Samuel, Samuel, Amanda, Fredrik, Markus, Lovisa och Danni också. Eftersom det var Disneykväll röstade vi fram en film (Skattkammarplaneten) som vi sen såg. Efter det blev det att spela Disney Think Fast, en promenad till träsket och sitta och prata/spela Med andra ord.
Det blev en mkt trevlig kväll! Måste göras igen ;)




Sen i söndags blev det att fara till Tommy och Denice och fika eftersom Denice fyller år på Tisdag. (Grattis!)
Efter det slappade jag bara hela dagen ;P

Det var alltså min helg ;)

Jag känner mej bara tvungen att säga att jag verkligen kommer gilla mina fredagar framöver ;P
Bilden suger... men jag kan ju säga att jag slutar 9:10 ;D


-----------------------------------------------
Little Mikey D. was the one in class who everyday got brutually harassed
This went on for years until he decided that never again would he shed another tear
So he walked through the door, grabbed a four four out of his father's dressing drawer
And said I can't take life no more
And like that life can be lost
But this ain't even about that
All of us just sat back and watched it happen
Thinkin' it's not my responsibility to solve a problem that isn't about me
This is our problem
This is just one of the daily scenarios which we choose to close our eyes
Instead of doing the right thing
If we make a choice and be the voice for those who won't speak up for themselves
How many lives would be saved, changed, rearranged
Now it's our time to pick a side
So don't keep walkin' by
Not wantin' to intervene
Cause you wanna exist and never be saved
So let's wake up and change the world
Our time is now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0