See the devil on the doorstep now

Okej... jag lägger ner veckans karaktärer. Jag kan ju tänka mej hur många som bryr sig -.-'

Iaf.. måndag igen. *suck* Har hur mkt plugg som helst T_T

Men men... jag, Karro och Sara åkte till Umeå i lördags över dagen för att hälsa på Gabbe
och se Avatar ;D dock inte i 3D för den gick för sent.. men från vad jag har hört så
missade vi inte alltför mkt. Vi kom iaf till Umeå där kring kl 12. Gick på stan till halv 3
då filmen började. Sen efter filmen gick vi till Subway och satt där i åtminstone en och en halv
timme x) Det var nämligen ca två och en halv timme kvar tills bussen till Ske-å skulle gå.
Vi kom hem till Ostvik där kring halv elva, elva. ^^ Mkt rolig dag. Dessutom köpte jag ju nya
hörlurar till iPoden och två filmer ;D (American Pie the wedding och School of rock) ;)

Nu ska jag iaf fortsätta skriva på Minority Report analysen -.-

Au revoir!

------------------------------------------------------
God help the outcasts
Hungry from birth
Show them the mercy
They don't find on earth

God help my people
We look to You still
God help the outcasts
Or nobody will

Kommentarer
Postat av: Gabriella

ahha xD yes, Om är bäst!



2010-01-27 @ 09:30:26
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar också ha lagt ner bloggandet... ;)

2010-02-24 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0