According to you

Halloooo
Kände mig bara tvungen att skriva ett inlägg från den nya datorn ;P
Har egentligen inget spec att skriva...

Sommarlov om två dagar.. känns skönt faktiskt, men jag kommer sakna klassen..
Idag hade ju ettorna avslutning iaf... det gick ju inte bäst att kompa ES1as kör då precis...
hade fått blåsor på båda fingrarna jag brukar spela med och lyckades spela sönder en så
nu svider det ganska rejält i fingret... men men...

Nu är allt skolarbete officiellt slut! ;D känns väldigt härligt

Ja ja... nu ska jag gå och göra mat

bai!

----------------------------------------------------
Pictures of you, pictures of me
Hung upon your wall for the world to see
Pictures of you, pictures of me
Remind us all of what we used to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0