Am I supposed to be happy?

Sjuuuk...
Har varit det rätt länge nu... fast det är inte så farligt så att jag typ är döende men... förkyld är jag iaf
Men vad spelar det för roll om jag ligger inne? Vädret är ju inte precis på topp

Igår var jag iaf med Karro och Sara och hade först lite "blogglektioner" sen for vi till Frostkåge kiosken
och köpte chips sen såg vi Sweeney Todd hemma hos mig.

Men men... nu ska jag försöka äta lite frukost...

----------------------------------------------------
Am I supposed to be happy
When all I ever wanted
It comes with a price

You said, you said that you would die for me
You must live for me too

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är du fortfarande sjuk? :O



Ät lite glass så ska du se att det blir bättre... ;)

2010-06-22 @ 17:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0