Motivate me!

Här sitter jag och pluggar... såklart, varför skulle jag annars uppdatera? ;P
Det är iaf Monsoon Wedding uppgiften jag skriver på... bara 300 ord kvar haha

Snart helg! Äntligen! Det kändes som att det var fredag idag så det känns lite jobbigt att fara
till skolan imorrn... men jag har iaf inte så jobbiga lektioner så jag överlever nog ;)

På lördag blir det att vara med Karro och Sara och se film ;) Det blir The Box och Guess Who ^^
Det är ju såklart Earth Hour (20.30 - 21.30) också, så då blir det film paus och sitta och spela istället.

Aja... ska skriva klart engelskan nu...

-----------------------------------------
Before the worst, before we mend
Before our hearts decide
It's time to love again
Before too late, before too long
Let's try to take it back
Before it all went wrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0