Off with their heads!

Så var det här lovet slut...tur att det inte är så länge kvar till nästa

Jag hade ju iaf kul i helgen ;P Som jag har skrivit förr så var jag ju med Karro, Sara och Gabbe
Det blev att vi spelade Rock Band och New Super Mario sen såg vi Prinsessan och grodan och
Den lilla sjöjungfrun (Y) Väldigt roligt ;D Frukosten vi åt imorse var ju... händelserik xD
Det började med att vi glömde bort frallorna vi hade i brödrosten så dom blev brända och det fick
brandvarnaren att starta. Så vi fick stå och fläkta med tidningar för att få den ätt sluta. När vi sen
fick gå och sätta oss igen började brandvarnaren om och jag bestämde mej för att öppna fönstret
och brandvarnaren lät så högt att den fick förbipasserande folk att stanna och stirra mot huset -.-'
Vi fick iaf tyst på den tillslut och vi satt oss för att äta dom lagomrostade frallorna. Precis när Sara skulle
börja smöra sin macka välter hon sitt fulla oboyglas över sig själv och på golvet, så det var bara att
börja torka ;P För att sammanfatta det hela så var det en väldigt händelserik ;P

Ja, ja... nu har jag skrivit nog ;P

-------------------------------------
Stick Boy liked Match Girl,
He liked her a lot.
He liked her cute figure,
he thought she was hot.

But could a flame ever burn
for a match and a stick?
It did quite literally;
he burned up quick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0