Remember what a dream can do

Nu blev du väl förvånad Lovisa! :O Helt oväntat att jag skulle skriva ett nytt inlägg ;P

Ja, just nu sitter jag på skolan och fördriver tid tills jag ska in till stan och äta middag med Karro och Sara :D
Vi ska nämligen se Harry Potter ikväll :DD

Okej, det kanske är lite onödigt att sitta på skolan och vänta från 9:10 till typ 15:00... men jag har ju datorn med mig iaf :P jag sitter dock och skriver på en av skolans datorer -.- dvs. min bärbara suger D:

Men men... det är helg iaf så det är ju positivt iaf ;) Och på söndag är det första advent! ;D Julkänsla!! :D

Okej, nu känner jag att jag börjar bli överpeppad :P

Och nu hade jag tänkt lägga till en video bara för att fylla ut inlägget lite *mwahaha*



----------------------------------------------------
You find your faith has been lost and shaked
Here's your chance and it's worth taking
Remember what one dream can do
You are unstoppable

Kommentarer
Postat av: Kivve

Ja, jag blev särskilt förvånad, eftersom att du satt bredvid mig och skrev inlägget.... :P



Överpeppad är ett bra ord. :D

2010-11-27 @ 00:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0