I find it kind of funny, I find it kind of sad

Gabbe ville att jag skulle göra den här ;P

Favoritlukter: Nybakade kakor ;D
Favoritfärg: Svart, grön och rosa
Favoritkänsla: Glädje
Favoritväder: Sol och varmt för att man slipper ha massa tjocka kläder på sig, men också regn för det är så mysigt att sitta inne när det regnar.
Favoritögonblick: Ingen aning... finns för många
Favoritord: Melancholy ;P
Favoritlåt: Det ändras ganska ofta.. men just nu är det nog "Heartbreaker" med Pink
Favoritfilm: Alice in Wonderland tror jag
Favoritfrukt: Äpple
Favoritscen i film: I Balto när Luk skakar av sig vatten ;D
Favoritresemål: Det skulle vara väldigt kul att åka till Frankrike ;D
Favoritårstid: Vår/Sommar
Favoritbok: Nån Harry Potter skulle jag tro
Favoritmat: Grekisk pyttipanna med örtsås
Favoritdryck: Päron festis eller alkoholfri päron cider ;D
Vilka ska göra denna lista? Lina, Hanna R, Lovisa (du kan ju göra den bara för att), och vem som helst som råkar läsa min blogg ;P


--------------------------------------------------
If it's not what you're made of
You're not what I'm looking for

You were willing, but unable
To give me anymore, there's no way
You're changing
'cause some things will just never be mine
You're not in love this time
But it's alright

Kommentarer
Postat av: lina

höheha

2010-09-25 @ 17:54:36
URL: http://linaastrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hur menar du nu maja? Ska jag svara på dom där frågorna bara för att? Då kan jag ju svara vad som helst, för ingen kan ju läsa det jag skriver....eftersom att jag inte har någon blogg. Jag förstår inte.

2010-09-25 @ 23:17:48
Postat av: Maja

haha det kändes bara så taskigt att inte skriva att du också skulle göra det när jag vet att du kollar min blogg mest av alla ;P

2010-09-25 @ 23:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0