Take me or leave me 'cause I can let go

Det har nu gått 3 månader sen jag uppdaterade sist, så jag kanske ska ta och försöka skriva nåt...

Skolan har börjat om för alla som har turen att fortfarande gå i skolan och många kompisar har flyttat för att gå på högskola i andra städer... kul. Känner att jag börjar sakna klassen och livet på a-torp.

Men idag har jag iaf lämnat ut mitt första CV, får väl se om det blir nåt av det. Jag har även läst lite mer om en utbildning som verkar intressant. Så det kanske blir Falun för mig nästa år om jag har tur.

Annars har det inte hänt så mycket spännande... Jag har blivit lite besatt av Hellboy filmerna, men jag har ju sett båda filmerna nu så det går nog över väldigt snart.

Okej, nu borde jag verkligen gå och lägga mig om jag ska följa mamma till stan imorrn...
Vi får väl se om jag skriver igen snart
G'night


-----------------------------------------------
Words without faith
Hearts without love
The tears on your face just don't pay off
The times they are changing
Not everything's gold
Take me or leave me
'cause I can let go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0