No hope, no love, no glory... No happy ending

Jag är väldigt uttråkad... lite störande att jag aldrig verkar hitta nåt att göra när jag inte har nån läxa

Imorrn lär jag ha rätt mycket att göra iaf... eller åtminstone kl 15:00 - 16:00
Ska hinna vara på rep för underhållningsorkestern och en projektarbetes ensemble
plus att Havet är djupt-gruppen har audition... blir kul

Men en sak jag ser fram emot är att jag kanske får min beställning från ginza imorrn :D ...förhoppningsvis
så det lär hålla mig lycklig ett tag.

Jag är helt säker på att jag hade nåt mer att skriva men jag kan inte komma på vad det var...

Ja ja! Då avslutar jag inlägget med en ny video! ...som vanligt


----------------------------------------------------------
I tried to be perfect
Tried to be honest
Tried to be everything that you ever wanted
I tried to be stronger
Tried to be smarter
Tried to be everything but you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0