Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?

Borde egenligen börja städa men jag kände att ett nytt inlägg skulle sitta bra ;P

Igår hände det inte så mycket... fick veta att jag kommer vara ledig alla fredagar fram till period 4 :P
Inte så dåligt. Sen fick jag äntligen böckerna jag hade beställt! (Death and life of Charlie st Cloud och
How to train your dragon) Synd bara att jag håller på att läsa Alice in Wonderland, så jag måste nog
läsa ut den innan jag börjar på en ny ;P

Resten av fredagen satt jag bara vid datorn och jobbade på en video. Eller ja, jag såg ju faktiskt en film också...
Stepbrothers, jag måste faktiskt säga att jag blev grymt besviken! Den var verkligen inte lika bra som jag
trodde den skulle vara! Tror inte jag skrattade en enda gång.

Men men... Ikväll får jag ju främmande iaf ;) av Lina, Danni, Lovisa, Frida och Sofia. Blir väl att spela lite
spel, kanske se nån film och bara umgås :)

Nu ska jag väl försöka börja städa då...

Här är videon jag lyckades göra klar igår



------------------------------------------
Don't wanna think about you
Think about me
Don't wanna figure this out
I don't wanna think about you
Or think about nothin
Don't wanna talk this one out
This time I won't let you bring me down
Won't let you shut me out
This time I know
I don't wanna think about you

Kommentarer
Postat av: lina

jo ! jag vet, men det var nått fel i koden, s¨det funkade inte lägga in :) men nu har dom fixat det ;)

2011-01-20 @ 21:00:33
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0