I will love you for who you are...

Så... dom senaste dagarna har jag bara suttit hemma vid datorn eftersom jag har varit förkyld.
Det verkar dock ha släppt nu.. Blir bara lite tät i näsan då och då ;P

Men jag har iaf fått gjort en och annan video ;P och sett klart en serie som heter The LXD :D och
idag har jag till och med fått håret färgat ;)

Just nu har jag iaf väldigt tråkigt... känner för att göra en video men jag har inga klockrena idéer...
men men.

Och jag avslutar som vanligt med en ny video ;)


-------------------------------------------
And if you cry I will comfort you
I will save you
I will sacrifice my life
I will love you for who you are
Not who you used to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0