I'm still mad as hell

Nu är det på tiden att jag uppdaterar igen känner jag ;P

Det har ju faktiskt hänt rätt mycket sen jag skrev sist så.

Jag kan börja med julafton. Det började med att man blev väckt där vid
8 - 9 för att äta frukost med hela familjen. Efter det dröjde det inte länge
förrän det blev julklappsutdelning. Fick mycket flytta-hemifrån saker
men lite annat också, bl.a. Trivial Pursuit: Disney, Dumbo, Eclipse,
Crepuscúlo (Twilight på spanska) och pengar.

Efter alla julklappar var öppnade åkte Tommy och Denice till Denice familj
och vi här hemma såg Kalle Anka såklart ;P

Kring kl 4 kom farmor, farfar, Inger, Greger och Cliff hit för att äta julbord
och spela lite spel.

I stora hela blev det en mycket bra julafton ;)

Sen Nyårs då. Det blev att stiga upp väldigt tidigt för att göra sig klar för att ta bussen
till umeå. Nyårs spenderades alltså med Karro, Gabbe och Sara. När vi kom fram hade vi tänkt
gå på stan, men till våran besvikelse hade många affärer stängt. Men en del hade ju öppet iaf
så vi gick på stan till ungefär kl 14:00 då vi tog bussen till Gabbes syrras lägenhet som vi fick låna ;)
Det blev att fika, dela ut julklappar, äta middag, se film och sjunga singstar tills klockan äntligen
närmade sig tolv. Efter tolvslagen gick vi ut ett tag för att titta på fyrverkerier och när det verkade
ta slut gick vi in för att se lite mer film ;) Mycket bra nyårs skulle jag säga!


Det här inlägget ska jag nu avsluta med den andra, och förmodligen sista, "Dedication videon"


Tadaa

------------------------------------------
I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did, I did
And you were strong and I was not
My illusion, my mistake
I was careless, I forgot
I did

Kommentarer
Postat av: Kivve

Hej!



Två frågor:



1. Julklappsutdelning på morgonen? :O



2. Kan du spanska? :O



Hej då!

2011-01-09 @ 00:25:38
Postat av: Malaysia

1. Nä det var mer kring lunch, jag hoppade bara över lite oviktiga saker ;P



2. Nej, men Jonathan köpte den åt mej när han var i Barcelona ;) (Där pratar dom spanska om du inte visste det) haha

2011-01-09 @ 00:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0