Remember

Jag har tråkigt...
Just nu sitter jag bara och väntar på att en video ska rendera klart...
Får väl sitta och leka lite med min nya iPod ;D

Men men... jag håller på att bli sjuk nu också känns det som :S jag misstänker
att det är pappa som har smittat mej eftersom han har varit sjuk ett tag nu ;P

Det blir alltså bara att slappa idag... kanske se nån film.


Ja ja.. här är en video jag har gjort för att underhålla mej själv ett litet tag iaf.


-----------------------------------------------------------------------
Don't lose it all in the blur of the start
Seeing is deceiving, dreaming is believing
It's okay not to be okay
Sometimes it's hard to follow your heart
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising
Just be true to who you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0